Jij bent kritisch op wie je inhuurt
Ik op door wie ik me laat inhuren
Door schade en schande ben ik wijs geworden: ik klik niet met iedere webshop of ondernemer.
En dat is geen ramp. Maar omdat onze tijd kostbaar is, hoop ik dat je je herkent in deze pagina.
Een samenwerking wordt alleen succesvol als de klik er van beide kanten is
Wanneer zijn we wél een match?
- E-commerce is de levensader van je bedrijf. Ik werk namelijk alleen voor webshops. Omdat ik afgerekend wil worden op verkopen en winst. Niet op telefoontjes of leads, waar ik geen invloed op heb.
- Jouw webshop draait minimaal 5 ton omzet per jaar. Je hebt een basiskennis online marketing en bij voorkeur al 1 of meerdere marketeers in huis.
- Ik sta achter je product. Het liefst werk ik voor mooie groene merken 💚
Groene merken met een positieve impact
Ik vind dat iedereen z’n steentje moet bijdragen om de wereld een mooiere plek te maken
Ik geloof dat wij (als ondernemers, als marketeers) daar een belangrijke rol in hebben.
Als ik niet achter je product sta (omdat je de wereld, de dieren of de mensen schaadt), kan ik je helaas niet helpen. Voor mooie duurzame, groene of sociale merken zet ik juist weer graag een stapje extra.
Wanneer zijn we géén match?
- Het allerbelangrijkste is dus: als ik niet achter je product sta. Dat is echt een harde ‘nee’ voor mij.
- Als je webshop nog (bijna) geen omzet draait. Ik ben simpelweg niet de beste in een merk vanaf de grond opbouwen. Daar zijn andere specialisten beter in.
- Je doet je webshop “erbij”. Ik neem jouw online groei serieus, jij moet dat ook doen.
Ik doe shit goed of ik doe het niet
Ook werkinhoudelijk ben ik kritischer geworden. Daar profiteer jij vooral van, want ik doe alleen dingen waar ik topniveau kan leveren.
Ik ben bijvoorbeeld geen brandingspecialist. Grote awareness campagnes rondom naamsbekendheid zijn simpelweg niet mijn pakkie an. Designwerk, development of SEO-teksten schrijven ook niet. Daar zijn anderen veel beter in dan ik.
Dus om vooraf alvast duidelijkheid te scheppen: wat doe ik wel en wat doe ik niet?
Hier help ik je wél graag bij:
- Samen met jou de strategie uitwerken voor jouw nieuwe webshop
- De begeleiding van de daadwerkelijke bouw
- De lijnen uitzetten voor het doorontwikkelen van je webshop
- Je online marketing strategie op poten zetten
- Aansturing en/of ontwikkeling van je marketingteam
Dit doe ik niet:
- “Ff snel je sales boosten”. Ik geloof in langetermijnsucces, er bestaat geen ‘get rich quick’ manier. En laat je door niemand wat anders wijsmaken.
- Puur uitvoerende SEO of SEA. Ik ben een man van de strategie: van de grote 80%, niet van de laatste 20% details.
- Naamsbekendheidscampagnes. Ik houd van online omzet maken: lekker meetbaar en concreet. Branding kan ik zo weinig mee.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen en mitsen en maren.
Maar als we samen al zoveel mogelijk vinkjes kunnen zetten, geloof ik dat we al een heel eind op weg zijn richting jouw succes.
En als die klik er is, gaan we samen volle bak. Kijk maar:
Internationale groei
“Andy heeft ons goed geholpen om op internationale schaal onze marketing kanalen in te richten en op te schalen. We zijn hem dankbaar voor zijn brede kennis en ervaring.
Het meest aansprekende resultaat is denk ik wel de internationale groei die we hebben behaald. 538% groei als ik het goed zeg?”
Ward Haarsma
Head of Marketing Bambook
Hapklare vervolgstappen
“Ik ben onwijs tevreden, Andy weet waar hij het over heeft en weet complexe (vanaf mijn oogpunt) informatie begrijpelijk over te brengen. Hij denkt mee en weet aansluiting te vinden bij het merk door verder te gaan, de juiste vragen te stellen en onderzoek te doen.
Daarnaast neemt hij je gestructureerd mee in zijn kennis en biedt hij hapklare vervolgstappen om mee aan de slag te gaan.“
Margje Pijpker
Queen of the Snacks SNACKWITHBENEFITS
Duidelijk & gestructureerd
“Andy heeft ons geholpen met een SEO-onderzoek. Hij heeft in begrijpelijke taal toegelicht wat zijn bevindingen waren. Vriendelijk en prettig om mee samen te werken!
De uitleg was duidelijk en de structuur van wat je ging doen was overzichtelijk. Daarnaast was het fijn dat je onze stichting wilde ondersteunen met je kennis.
Op naar een bontvrije wereld!“
Danielle Knipscheer & Moranni te Winkel
Bont voor Dieren
Wederzijds respect
Ik ben netjes opgevoed en behandel iedereen met respect
In een samenwerking kan/mag/moet het soms knallen en schuren. Maar wel altijd met wederzijds respect en vanuit positiviteit.
Hopelijk kan je je dus vinden in mijn mantra’s:
- Don’t work with assholes
- Ik doe dingen goed of ik doe ze niet
-
To find a way, or to make your own
Er is altijd een oplossing. Klagen dat iets niet kan of (nog erger) ”zo doen we het nou eenmaal al jaren” heb ik een hekel aan. -
Ik weet niet alles en daar ben ik blij om
Kom ik iets tegen wat ik niet ken of kan, ben ik daar eerlijk over. Ik beloof je wel dat ik er volle bak voor ga het te leren of uit te zoeken. -
Geen duidelijk doel? Geen meeting
Jouw tijd is kostbaar, mijn tijd is kostbaar. Daarom steek ik meetings graag zo effectief mogelijk in.
Schrikken 1 of meerdere van deze mantra’s je af? Neem dan alsjeblieft vooral geen contact met me op. Want vroeg of laat gaat het klappen, dat is zonde van onze kostbare tijd.
Je bent er nog...
Dan maar eens kijken wat ik voor je kan betekenen?
Webshopstrategie 🌿
Complete webshopstrategie in 3 maanden tijd
Het groeiplan voor jouw nieuwe webshop. Volledig datagedreven en de zekerheid dat je de juiste systemen & partners kiest.
Potje sparren 🥊
In een uur antwoord op al je brandende vragen
Zit je nu vooral met een specifiek vraagstuk? Als we ons samen online boos maken, slaan we samen alles aan gort.
The Roast 🔥
Jouw webshop onder vuur zodat je nieuwe ideeën krijgt
Ik kom je webshop compleet affikken. Met een frisse blik en compleet ongenuanceerd. Hop, de fik erin!
Maar genoeg over jou, laten we het eens uitgebreid over mij hebben
Ik ben leip van Pixar-films en Harry Potter. Veel aan het hardlopen, een grote dierenvriend en natuurliefhebber.
Oh… En toevallig ook nog heel goed met webshops en online marketing.